مزیت های کاغذدیواری نسبت به رنگ

رنگ بهتر است یا کاغذ دیواری؟

 

همواره قبل از بازسازی و تغییر در دکوراسیون منزل سوالی که مطرح می شود این است که دیوار ها را رنگ کنیم یا از کاغذدیواری استفاده کنیم.در این مقاله سعی داریم به مقایسه کاغذ دیواری با رنگ بپردازیم و مزیت های کاغذ دیواری نسبت به رنگ را شرح دهیم.

 

اگر تصمیم به تغییر در دیوارهای محیط زندگی یا محل کار خود را دارید ولی مطمئن نیستید که از کاغذ دیواری یا رنگ استفاده کنید در زیر می توانید مزایای استفاده از کاغذ دیواری نسبت به رنگ را مشاهده کنید :
شما می توانید در طراحی منزل یا محل کار خود از ترکیب رنگ یا کاغذ دیواری استفاده نمایید. شناسایی دیواری که در نظر دارید آن را کاغذ کنید مهم است و اینکه در نظر داشته باشید با استفاده از کاغذ دیواری در هر فضا طرح و سبک به آن اتاق اضافه می شود. بنابر این در مقایسه کاغذ دیواری با رنگ می توان گفت کاغذ دیواری می تواند سبک خانه شما (مدرن،کلاسیک،نئوکلاسیک و …) رامشخص کند.

چرا کاغذ دیواری؟

  • کاغذ دیواری می تواند گرما، عمق و سبک را به فضای شما اضافه کند. در صورتی که رنگ یکنواخت به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد.
  • طرح های زیبا، بافت های جذاب و چاپ های خاص کاغذ دیواری در دکوراسیون هر فضا نسبت به رنگ تمایز ایجاد می کند.
  • از کاغذ دیواری می توان برای ایجاد ظاهری بهتر در هر فضایی استفاده کرد و همچنین میتواند فقط روی یک دیوار به عنوان دیوار شاخص کار شود.
  • نصب کاغذ دیواری بسیار تمیزتر از نقاشی و فاقد بوی آزار دهنده رنگ است. کاغذ دیواری می تواند عیب های دیوار را پوشش دهد.
  • کاغذ دیواری می تواند تا 15 سال و بیشتر از آن دوام داشته باشد، که باعث می شود در مدت زمان طولانی مقرون به صرفه باشد.
  • کاغذ دیواری ها با مجموعه ای باور نکردنی از جلوه های زیبا مانند مروارید، مخمل، کریستال، طلاکوب، بافت های برجسته و …. می تواند تهیه شود که باعث خاص شدن دیوارتان می شود.
  • کاغذدیواری میتواند عیوب ظاهری دیوار ها از جمله فرم و شکل بد و نا زیبا را پوشش دهد.

باور غلطی وجود دارد که فکر می کنند که کاغذ دیواری مثل رنگ قابلیت شستشو و تمیز کردن را ندارد، ولی این تصور در مورد کاغذ دیواری های قدیمی صدق می کند.
تکنولوژی تولید کاغذدیواری های جدید علاوه بر اینکه نسبت به رنگ گرد و غبار و آلودگی کمتری را به خود جذب می کند، این امکان را به شما می دهد که به راحتی و ساده ترین شکل ممکن، کاغذ دیواری های خود را تمیز و انواع لکه را در صورت وجود از روی دیوارها پاک کنید که این روش ها را می توانید از قسمت تمیز کردن کاغذدیواری مشاهده نمایید.

Instagram
فهرست